once upon a time

Noiembrie 4, 2007

gata şi afişul la istorie, în ciuda faptului că ziua de azi se anunţa ratată încă de la 8 dimineaţa. 

ca de fiecare dată la astfel de ocazii măreţe, mă simt extrem de mîndră de mine şi o să mă răsplătesc mai tărziu cu un ceai fierbinte (miere şi lămâie, înnebuneşti:X)

e făcut în paint (photoshopul preferă să rămână încă un mister) şi trebuia să simbolizeze europa secolului 20. Aştept comentarii, aplauze şi înjurături.

afis1.jpg

a, da ..era să uit. Cine se prinde ce caută acolo poza cu creioanele colorate şi tipa lângă metrou, merită o ciocolată caldă în felinare:D so highly motivated now, huh?:)) think:-b

dar nu mai insist, v-am consumat deja 2 minute din viaţă şi trebuie să fim productivi. numa bine:)

2 Răspunsuri to “once upon a time”

  1. downtownjesus Says:

    deci: fata si metrou=secolul vitezei (explic pe mess daca vrei), creioane colorate=copilarie pierduta (explic si asta pe mess)😀

  2. unindragostit Says:

    hmmmm…stii deja ca eu leam nimerit deci pe cand ciocolata calda in felinare?(pot sa o schimb cu o bere?)..de fapt pot sa imi iau si eu numa sa nu le beau singur:-„:”>


Lasă un răspuns

