n-ai KuMM :X

Noiembrie 3, 2007

imag084.jpg

imag072.jpg

02112007275.jpg
că tot am facut eu atâta tam-tam pentru concertul ăsta.

mi-a plăcut.

de fapt, nu mi-a plăcut.  a fost GENIAL, chiar dacă nu mă omor dupa progresiv . pentru că n-aveai KUMM să nu-i iubeşti:

 versuri inteligente,

 chitarist care joacă x si 0  cu puştii care vin să-i ceară autografe (conversii lui portocalii au facut senzatie); probabil unul din puţinii chitarişti care în loc de pană folosesc proprii blugi sau cablurile de pe podea😀

tobosar cu un solo magnific de 15 minute, timp în care simţeai că înnebuneşti la fiecare bătaie  (betele au ajuns, intr-un final, la tish)

trompetistul cu ochelari kinky;))  şi tipul de la clape cu hanorac verde,

solistul şi al său cappy de portocale,

ursus-ul la patruj de mii, sticksurile lungi şi ploaie (care, btw, are şi el autograf :D ), pianul din spatele meu şi barmanii care dădeau din cap..

Cum as putea sã cad ca o apã de ploaie?
Cum as putea sã cad, sã mã rup de-asfalt?
Chipurile se-ntrec sã piarã rând pe rând
Tu mã calci în picioare trecând…
Rând pe rând…

mai urmeaza asa:

18 nov Travka lansarea albumului „vreau sa simt Praga”

23 nov cel mai bun muzicutist din lume, nu mai stiu cum il cheama, my bad

7 dec Timpuri Noi..

speechless, can’t wait. despre george nu scriu nimic.

2 Răspunsuri to “n-ai KuMM :X”

  1. downtownjesus Says:

    evident ca imi pare rau ca n-am fost, stii tu aia cu numarul de concerte geniale ratate, imi pare bine ca ploaie are autograf, si imi place de ma tampesc ultima propozitie.

  2. Tish Says:

    Era culmea sa nu iau macar un bat..mi-am propus acest lucru de la inceput…hmmm..am de gand sa fac colectie..de bete :))..nu e rea prezentarea..dar se putea si mai bine🙂 (Am I evil???…oui…I am!)


Lasă un răspuns

