i might be wrong

Noiembrie 3, 2007

..si pentru că prezentarea concertului Kumm a fost sub aşteptările lui jean mă simt o bloggeriţă ratată. Aş mai scrie una, însă neuronul meu e prea obosit momentan şi mă tem că n-ar scăpa cu viaţă dintr-o asemenea muncă titanică.

aşadar postez şi eu ce-mi mai trece prin cap:

Beautiful, busy, astonished, attractive

Devoted, deceptive, aggressive & blind

Fabulous, fertile, forsaken, suspicious

Pretentious, perverted, reluctant & kind

Nervous, nostalgic, sincere, superficial

Uncertain, dependent, sarcastic & loud

Sensitive, sensual, afraid, apprehensive

Difficult, stubborn, possessive & proud.

that’s how i am, take it or leave it. anything you say and do can & will be used against you.

2 Răspunsuri to “i might be wrong”

  1. downtownjesus Says:

    sa faca jean o prezentare mai buna a concertului kumm :-w

  2. Eu Says:

    …whatever:)…vrei s-o dam parte in parte bai Downtownjesus?:)):)):”>


Lasă un răspuns

