na c-am uitat de diacritice .

Octombrie 30, 2007

..în postul anterior.

aşa că ma autopedepsesc să mai scriu un post ( că oricum n-am ce face altceva ) şi să implor iertare pentru neglijenţa mea . iertare, deci.

trebuie să deschid o paranteză mare şi cuprinzătoare  ca să vă informez că azi-noapte am vorbit (iar!) cu ză uan-ul care a îndrăznit să aibă la avatar o anumită poză. trecând peste ironiile ieftine cu care ne complimentăm reciproc în ultima vreme, cuvintele care dor şi chestiile banale de gen „vii la kumm?” sau „ştii că mmf îşi face majoratul pe 10.. ” adică informaţii de interes naţional, nimic special. a aflat de the încheietură thing, i-am adus aminte şi mi-a adus aminte…îi place să tortureze în continuare.

îs curioasă de ce-o fi la kumm. om trăi şi om vedea, până atunci îi urez un călduros „du-te fix  ;;)”  pentru că tot nu şi-a schimbat poza de la avatar. 

we’ll have some serious discussions someday on this topic.

şi-am mai uitat o chestie, că de obicei chestiile astea nu vin singure :)) am prezentat azi cu mira minunata şi fantasmagorica lucrare despre Sonetele lui Will (noi ne tragem de şireturi) şi Voiculescu…

şi tanananam…mare surpriză mare după vreo 3 ore de dormit pe-acolo şi o prezentare oarecum fâstâcită şi oarecum silenţioasă (prietenii ştiu de ce..) , aflu c-am luat premiul 2. ooo..păi stai că nu merge chiar aşa..adică, na, lucrarea o fost bună chiar dacă ternată azi-noapte la 3..da la mai mult de menţiune sincer nuj dacă aveam dreptul să ma gândesc. în fine, a trecut, am scăpat, s-au jucat în părul meu, am băut o cafea şi-am mâncat alune..

iar când s-a terminat toată povestea am plecat acasă cu fabuloasa sumă de 100 RONI. ei uite dom-le că totuşi se merită :))

ţopai într-un picior pe-aici prin blog ( şi pe mess şi pe unde se mai poate, da asta nu trebuia să ştiţi..) de fericire. deh.. azi n-ai ce să-mi ceri.

fără număr, fără număr, vorba românului:))

bravo alegza, îs mândră de tine 

aşa ameţită cum eşti :-j

douapuncteics again. nu că-i nais să fii narcisistă?😀

8 Răspunsuri to “na c-am uitat de diacritice .”

  1. unindragostit Says:

    auzi…da ca o sugestie asa..poate ca ar trebui sa nu mai afle de taieturi;)…

  2. downtownjesus Says:

    luasi un milion, bai? vai don’soara de te tragi de sireturi cu will, ca vorba aia, facurati armata impreuna la caracal, si io mi-s mandra de tine bre. pai da’ cum altfel? bravo mah bravo. aplauze furtunoase si in surdina we are the champions. cat despre neni, stii tu, niste idioti. da’ ce s-ar face ei fara noi? n-ar fi nimic. noi i-am creat, in fond. si ei pe noi. da’ io cred ca la mata o sa fie bine. am io asa un feeling🙂

  3. junkydawn Says:

    aplauze furtunoase in surdina?
    hm…i could get used to this:)))

    fie ca feelingurile tale sa fie din alea bune, care stiu sa se indeplineasca. ^:)^

  4. junkydawn Says:

    mihai nu se pricepe la sfaturi sau am eu o vaga tendinta s-o iau pe aratura intotdeauna?:)))

    nu’s in dubii, stiu ca zice bine ce zice. fir’ar:P

  5. downtownjesus Says:

    mihai se pricepe la sfaturi. problema e ca nu i le urmam niciodata. dar el saracu’ tot incearca si tot incearca…baiat perseverent, ce sa-i faci?🙂

  6. unindragostit Says:

    ok….de astazi nu mai dau sfaturi……..:-?…e o discutie lunga dar o sa fac un post pe tema asta destul e curand poate chair azi

  7. downtownjesus Says:

    da’ noi mai vrem sfaturi…ca poate intr-o zi…zilele astea…poate le si urmam…:-<

  8. downtownjesus Says:

    tu mai stii toate astea? imi plac posturile vechi. imi aduc aminte cum era si unde ne-a mai dus autostrada cu un singur sens. par atat de vechi lucrurile astea. prea vechi. oh well, i guess it will be ok somehow.😐 pana mea, asa e logic, nu? adica asa e ok. adica corect. politically correct. tot nu pricep de ce simtim nevoia asta acuta de a spune „va fi bine”. uneori mi se pare searbad si fara baza. alteori e frumos. fuck it. no thinking for now.


Lasă un răspuns

