încă una şi mă duc.

Octombrie 30, 2007

scriu posturi prea lungi.

aşa că enough for today, mă duc să fac ceva pentru „dezvoltarea multilaterală şi progresul” condiţiei mele de om obişnuit.  na c-am citat şi din nicuşor .

somebody please make me shut up, please.

4 Răspunsuri to “încă una şi mă duc.”

  1. downtownjesus Says:

    deci…carti despre comunism, da? sa stii ca nu-mi mai aduc aminte cand am terminat ultima carte non-politica…cred ca nu mai stiu sa mai citesc carti d-astea…da’ e bine mah. asta cu comunismul nu se termina niciodata. vreau si io la sighet la vara😀 ma iei? ;;) da’ si daca nu ma iei, vin io singura😛 posturile lungi si dese is cheia marilor bloguri, sa stii😀

  2. junkydawn Says:

    whew, stiam eu.
    inseamna ca am instincte de blogger.
    nici nu stii tu cat imi maguleste chestia asta constiinta..:)))

  3. downtownjesus Says:

    cu placere pt bomboane. pai da’ aveti dreptate. asta le-am zis si io. bine mai era cand mancati struguri si portocale de 1 martie si macinici de 9 martie. pai da, atunci va convenea…da’ da-i incolo ca is boi rau. cu placere si pt gabbana.🙂 copkil destept mah😀

  4. downtownjesus Says:

    si commenturile fac parte din lumea asta, asa ca si aceasta activitate se poate numi tot in folosul comunitatii de bloggeri🙂 moama, facem parte din spuma societatii, si anume bloggerii. ma simtesc bine.


Lasă un răspuns

