Bluzău

Octombrie 29, 2007

ca să nu uit ce-am făcut sâmbătă seara.

aşteptam de ceva vreme concertul ăsta. El (za golden god)  n-a vrut să vina şi am recurs la fapte necugetate, încheietura îmi stă mărturie:))

m-a calmat mihai şi m-a dus el până la facultatea de bere.. m-a făcut să rad chiar dacă l-am lăsat să m-aştepte 20 de minute şi mă minunez ce-am facut ca să merit asta.

erau toţi acolo…mă sunaseră de 3 ori în ultima jumătate de oră să mă facă să ies din casă. eventually they did it. şi nu-mi pare rău: bere buna, prieteni şi jazz. who on earth can wish more than that?

blazzaj, nou descoperiţi, m-au lasat speechless. vorba unui mare clasic în viaţă, „induce stări duale, contradictorii: latent/izbucnit, lăuntric/turbulent, liric/revoltat; cu un vers balansat între halucinant-nevrotic şi lucid post-sevraj.” a lor urma şi vocea Leilei…înţepenisem pe scaunul ăla şi refuzam să mai răspund la stimuli .

hipnotizant,  mai vreau.

ca să nu vă las în neştiinţă:
Sufletul mi-e dus de-acasă
Şi nu ştiu pe ce cărare s-a pierdut,
Stele multe îngândurate
Săgetează clipa-n care m-am născut
Nu-mi presimţi tu nebunia
Inima când mi-o adulmeci, tremuratul…
Am să-mi caut cuib în ramuri.
Cântă lutul zvon curat ca lacrima,
In argintul cel de noapte
Când m-a biruit îmbraţişarea ta
Lacomi şi flăminzi mi-s ochii
Veşnic nesătui în căutarea ta
Umbra ta e dulce,
Urma ta e oarbă.
Te urmez oriundeee..

Şi n-a fost doar atât. Au urmat Blues Cafe (so excuse me now, i have to kiss the sky…); înfiorător de frumos. Nu mai ascultasem în viaţa mea atâta blues de calitate, aşa că m-am lăsat dusă de val şi pentru 3-4 ore am fost fericită. I’m really considering some things for the future (about the guy next to me, obviously:-„) but i’ve learnt not to make plans about uncertain things in order not to get dissapointed. so, for the moment i will hold my tongue.

pe 2 noiembrie, kumm. tot acolo.

can’t wait .
 

Un răspuns to “Bluzău”

  1. unindragostit Says:

    app……daca nu ma sunai in seara aia as fi stat toata noaptea acolo….deci mersi ca mai sunat:P..


Lasă un răspuns

